Puschkinschule - GS 29

GS 29

OVERVIEW

This website puschkinschule-erfurt.de currently has an average traffic ranking of zero (the lower the better). We have evaluated nineteen pages inside the domain puschkinschule-erfurt.de and found two websites associating themselves with puschkinschule-erfurt.de. There is one public communication accounts owned by puschkinschule-erfurt.de.

PUSCHKINSCHULE-ERFURT.DE RANKINGS

This website puschkinschule-erfurt.de has seen diverging quantities of traffic all over the year.
Traffic for puschkinschule-erfurt.de

Traffic ranking (by month) for puschkinschule-erfurt.de

Traffic ranking by day of the week for puschkinschule-erfurt.de

Kinder- und Jugendzirkus Tasifan

Und dieser Kreis steht bei uns voller Kinder. Tasifan ist Treffpunkt, Schule, Cafe, Ausheulcouch und Training. Im Rund unserer Manege treffen sich die unterschiedlichsten Menschen und mit ihrem Charme, Witz und Können rühren sie an so manche Seele.

WHAT DOES PUSCHKINSCHULE-ERFURT.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of puschkinschule-erfurt.de Mobile Screenshot of puschkinschule-erfurt.de Tablet Screenshot of puschkinschule-erfurt.de

PUSCHKINSCHULE-ERFURT.DE HOST

I observed that a lone page on puschkinschule-erfurt.de took three thousand seven hundred and ninety-one milliseconds to load. We could not observe a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider puschkinschule-erfurt.de not secure.
81.169.145.150

SERVER OPERATING SYSTEM AND ENCODING

I diagnosed that this domain is employing the Apache/2.2.29 (Unix) operating system.

Puschkinschule - GS 29

GS 29

CONTENT

This website puschkinschule-erfurt.de states the following, "0907 Feierliche Zeugnisausgabe an die Kurs 4 Kinder." Our analyzers viewed that the webpage also said "00 Uhr LH Delfine, LH Bären, LH Ameisen." The Website also said "00 Uhr LH Tigerenten, LH Ponys, LH Löwen. 8211; gemeinsamer Schuljahresabschluss auf dem Schulhof um 10. 8211; Unterrichtsschluss ist an diesem Tag um 11. Wir wünschen allen Schülerinnen und Schülern mit ihren Familien schöne und erholsame Sommerferien! MO FR. 7 UHR 16 UHR. 0361 2 25 29 36."

SUBSEQUENT DOMAINS

Alexander-Puschkin-Schule Sekundarschule in Berlin Lichtenberg

Die Alexander Puschkin Schule ist die Integrierte Sekundarschule im Herzen des Berliner Stadtbezirks Lichtenberg. Kleine Schule - Großer Inhalt. Der Titel Schule ohne Rassismus- Schule mit Courage wurde uns im Jahre 2003 durch unsere Schulpatin, die Schauspielerin Iris Berben, ve.

Work Florian Puschmann this weblog is showing work and research projects by florian puschmann, designer from grazviennaaustria and his mates at white elephant designLab. for further information visit our studio website www.white-elephant.at

Posted in White Elephant DesignLab. By puschmann on November 24, 2010. By puschmann on September 12, 2009. By puschmann on May 6, 2009. In april we were lucky to win CRYSTALLIZED. Call For Tender competition! More to come, soon! .

Puschn - made in germany

Herzlich willkommen im Puschn Online Store - Design Hausschuhe - made in Germany. Puschn sind Hausschuhe der besonderen Art, denn alle Modelle werden in liebevoller Handarbeit in deutschen Pantoffelmanufakturen angefertigt. Hochwertige Verarbeitung, zeitloses Design und Nachhaltigkeit sind die Markenzeichen meiner Kollektion. Durch die Zusammenarbeit mit deutschen Manufakturen unterstütze ich ein altes Handwerk und helfe dabei es in die nächste Generation zu führen.